Suggesties:


Heeft u ideeën of tips hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via ons e-mail adres info@koffiegeluk.nl . Wij zijn continue bezig onze site te verbeteren en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten:
Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. 

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koffiegeluk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.